0 0,00 

SPLOŠNI POGOJI

 

Prosimo, da pred uporabo naših storitev pazljivo preberete splošne pogoje.

 

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne strani VUMATECH.SI, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine, ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem.

 

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

 

Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

 

S spletno trgovino VUMATECH.SI (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje VUMA TECH, Matej Vučanović s.p. (v nadaljevanju »ponudnik«), Ulica Vita Kraigherja 5, 2000 Maribor, MŠ: 7151080000 DŠ: 66773709.

 

Splošni pogoji podjetja VUMA TECH, Matej Vučanović s.p. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2).


Pridržujemo si pravico do kakršnihkoli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika 

zavezujoče. 

 

POPRAVILO/SERVIS


Popravilo/servis vaše naprave izvedemo strokovno in kvalitetno. 

 

Prizadevamo si, da se vsi podatki na napravi ohranijo, če pa je neizbežno in moramo napravo ponastaviti na tovarniške nastavitve, za izbris podatkov ne odgovarjamo, zato priporočamo, da naredite varnostno kopijo pomembnih podatkov. Vse dodatke naprave (SIM kartica, SD kartica, ovitki, zaščite, nalepke ter drugi dodatki) je priporočljivo pred oddajo naprave na servis odstraniti, kajti za njih ne odgovarjamo. Okvarjene, zamenjane komponente (npr. ekrane, baterije) podjetje VUMA TECH, Matej Vučanović s.p. na željo stranke vrne ali da na uničenje. V kolikor stranka ne izrazi izrecne želje po vračilu komponente ob oddaji naprave na servis, se podjetje samo odloči, kaj bo storilo z zamenjano komponento. 


Pri popravilih, kjer je navedena možnost okvare zaslona, zlasti med menjavo poškodovanega stekla (npr.: 80% uspešnost) podjetje VUMA TECH, Matej Vučanović s.p. ne prevzema odgovornosti ter stroške neuspešnega popravila (npr. poškodba LCD ekrana). 


Pri popravilu stika in oksidacije z vodo uspešnost popravila ni zagotovljena.


V primeru, da želite račun na podjetje, je na to potrebno opozoriti pred izdajo računa, saj kasnejših sprememb ne izvajamo. Ko stranka prejme obvestilo o končanem procesu popravila naprave ima 30 dni časa za prevzem. V primeru, da se naprave ne prevzame v 60 dneh od dne obvestila, si pridržujemo pravico napravo obdržati in jo prodati, s prejeto vsoto poravnati dolg stranke za opravljeno storitev ter nastale stroške ali pa napravo uničiti. 


Pri pošiljanju po pošti napravo v skladu s smernicami pošte Slovenije dobro zaščitimo in pošljemo stranki. Za poškodbe poštne pošiljke ne odgovarjamo. S predajo naprave podjetju (vključno s pošiljanjem preko pošte) stranka sprejema pogoje poslovanja podjetja, ki so navedena na spletni strani www.vumatech.si. Ob zahtevi stranke se ji lahko predložijo pogoji poslovanja tudi v fizični obliki.


Čas popravila

 

Čas popravil je le okviren in lahko pride do določenih odstopanj od predvidenega roka zaradi same narave ter kompleksnosti posega. V primeru napake na materialu ali pomankanja zaloge, si pridržujemo pravico podaljšati rok popravila (zaradi nabave materiala) do 30 dni od dneva prejema naprave. Če napravi ni priloženo geslo za odklep, se rok popravila podaljša za 24 ur, od prejema gesla. 


Gesla in kode za odklep naprave

 

S prejetimi gesli in kodami ravnamo skrbno. Podatki ter gesla za servisiranje in popravila so namenjena izključno za servis in testiranje naprave. Če ima stranka zaklenjeno napravo in ne posreduje gesla, smo primorani napravo ponastaviti in s tem povzročiti izbris podatkov na napravi, da lahko opravimo servisna testiranja oziroma stranki ne pripada garancija, če testiranja ni bilo možno izvesti. Na napravah s touch ID/Face ID ali podobno funkcijo (biometrični senzorji) le-ta ob prejemu prvič najverjetneje ne bo deloval in je potreben vnos nadomestne touch ID kode, kar je opisano tudi v splošnih navodilih za uporabo naprave. Če stranka te kode ne ve, ne prevzemamo odgovornosti za nedelovanje naprave.


Garancija

 

Garancija na naše popravilo/servis je 90 dni od datuma prevzema naprave. Uveljavljate jo lahko le s predložitvijo potrdila o plačilu. Za funkcionalne napake po oddaji naprave, ki niso predmet našega popravila/servisa ne moremo odgovarjati. Če je bila naprava pred popravilom izpostavljena mehanski poškodbi, za njegovo brezhibno delovanje v prihodnosti ne moremo garantirati. Pri menjavi stekel/LCD zaslonov in ostalih popravilih se uporabljajo nadomestna stekla/LCD zasloni in deli, ki niso enakovredni originalnim ter uveljavljen postopek lepljenja oziroma nameščanja le-teh. Pri nadomestnih ekranih določene posebne funkcije (npr. knock knock za posnetek zaslona) po menjavi ne bodo delovale. Z mehansko poškodbo naprave vam tovarniška garancija ne velja, mi pa vam le-te po menjavi ne moremo obnoviti. Zaradi kompleksnosti montaže lahko nastanejo manjše vizualne poškodbe, prav tako 100% enak izgled ni zagotovljen.

 

Odstopanja, ki lahko nastanejo zaradi posega in za njih ne odgovarjamo so sledeča:

  • deadpixels (mrtve pike v ekranu),
  • barvne ali bele pike v ekranu,
  • odstopanje od primarne barve,
  • odstop ekrana, ki je posledica zvitega okvirja ali deformacije,
  • ostanki lepila,
  • manjše odrgnine in praske,
  • okrnjena kakovost zvoka in/ali mikrofona,
  • zmanjšana svetlost ekrana,
  • valovit ekran oziroma izbokline in ubokline na ekranu.


V primerih menjave stekla, LCD zaslona ali tovrstnega posega in servisa naprave, ki je po deklaraciji proizvajalca vodotesna, nadaljnje vodotesnosti ne garantiramo. Za popravila na matični pološči vam garancija ne pripada. Na popravila, izvedena na napravi, ki je bila izpostavljena vlagi, vodi ali ima znake oksidacije, garancije ni. 

 

Garancija ni veljavna:

 

  • ob neposredovanju gesla za odklep in testiranje naprave,
  • ob poškodovanju garancijske nalepke (Varranty void seal),
  • okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela…),
  • če je v napravo posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v napravo brez našega pisnega dovoljenja,
  • pri spremembah na napravi,
  • ob izpostavljenosti naprave vlagi, vodi ali ob znakih oksidacije,
  • pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k napravi,
  • pri poškodbah zaradi poseganja tujih oseb,
  • pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja,
  • pri napakah, ki jih povzroči nezdružljiva programska oprema in virusi, ter nepooblaščeno spreminjanje tovarniške programske opreme,
  • pri normalni obrabi izdelka, vključno z baterijo,
  • pri okvari zaradi lepljenja nalepk na napravo in napak zaradi svetlosti LCD zaslona, ko je dolgotrajno prikazana enaka statična slika in ostanejo vzorci na zaslonu.

 

VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

 

V VUMA TECH, Matej Vučanović s.p. spoštujemo vašo zasebnost ter varujemo vaše podatke. Poslujemo skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), od objave teh pravil pa tudi z Evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR).

 

Uporaba osebnih podatkov 

 

Podjetje za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje uporabnikove podatke:

  • Podatki o identiteti: ime, priimek in elektronski naslov. Podatki o identiteti poslovnih uporabnikov vključujejo tudi naziv podjetja in davčno številko oziroma številko zavezanca za DDV. Številko zavezanca za DDV hranimo tudi za fizične osebe, ki poslujejo kot zavezanci za DDV.
  • Kontaktni podatki: naslovi za dostavo, naslov za izdajo računa in telefonska številka.
  • Podatki o nakupih in plačilih: hranimo vse podatke o vaših naročilih in plačilih, vključno s podatki o stornacijah, vrnitvah naročil.
  • Druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini

ali jih prostovoljno doda naknadno v svojem profilu.

  • Tehnični podatki: za zagotavljanje varnosti in dokazljivosti se zbirajo tudi IP naslovi, podatki o operacijskem sistemu, brskalniku, operacijskem sistemu, lokaciji vaše naprave, vrsti naprave s katero dostopate na našo stran in podobno. 


Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, podjetje ne odgovarja. Podatkov ponudnik ne posreduje tretjim osebam, razen pogodbenim izvajalcem, s katerimi ima ponudnik sklenjeno pogodbo o varovanju osebnih podatkov in ki so pogodbeno zavezani k istim standardom varovanja osebnih podatkov kot ponudnik. Ponudnik osebne podatke zbira z izrecno privolitvijo oz. soglasjem posameznikov. Soglasja hrani skupaj z njihovo vsebino in vsebino obrazca, s katerim so bila dobljena. 


Zbirke osebnih podatkov ponudnik hrani na območju Republike Slovenije ter jih ne iznaša v druge države.

 

Kako pridobivamo podatke

 

Podatke o vas pridobivamo na več načinov: 

  • ob oddaji naročila preko spleta,
  • ob oddaji naprave na servis (preko pošte ali v naši poslovalnici),
  • z nagradnimi igrami,
  • ob pregledu naše vsebine,
  • ob objavi vprašanj ali komentarjev,
  • ob posredovanju različnih vprašanj, zahtev za reklamacijo, vračilu izdelka, …
  • ob komunikaciji preko družbenih omrežij.

 

Tehnične podatke pridobivamo avtomatično.

 

Namen uporabe osebnih podatkov

 

Podatke o registriranih uporabnikih in kupcih ter nakupih zbiramo za:

 

  • za namen izvedbe spletnega nakupa (izvedbe in dostave naročila),
  • zagotavljanje naših zakonskih obveznosti (za vodenje finančnih in poslovnih knjig),
  • izvedbo vaših naročil in naknadnih zahtevkov (npr. reklamacije),
  • za analize poslovanja, planiranje, spremljanje statistik, obnašanja kupcev ter obiskovalcev in podobno, pri čemer so uporabljeni podatki anonimizirani.

 

Vprašanja, ki nam jih posredujete preko kontaktnih obrazcev ali e-naslovov, 

objavljenih na spletnem mestu, bomo uporabili izključno za razrešitev težave ali 

pripravo odgovora na vprašanje.








Dostop do vaših osebnih podatkov

 

Poleg nas lahko vaše osebne podatke uporabljajo tudi naši zaupanja vredni partnerji, ki jih potrebujemo pri izvedbi, skladno z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih 

podatkov in Evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov:

  • dostavnim službam posredujemo podatke, ki jih potrebujejo za prevoz in oddajo naročila,
  • izvajalcem plačil (na primer Diners),
  • pooblaščenim ustanovam, če tako zahteva zakon (sodišče, ipd.),
  • z vašo privolitvijo vaše podatke preko piškotkov posredujemo Google, 

Facebook in drugim družbenim omrežjem.

 

Vsi partnerji, ki imajo dostop do osebnih podatkov, so zavezani skrbnemu ravnanju z osebnimi podatki skladno z zakonodajo. Posredujemo jim le podatke, ki so nujni za uspešno izvedbo naročila, prodajnega procesa ali druge aktivnosti.

 

Vaših podatkov v nobenem primeru ne posredujemo nepooblaščenim tretjim osebam.

 

Roki hrambe osebnih podatkov

 

Vaše osebne podatke bomo hranili in obdelovali v obsegu, ki je potreben za uresničevanje namenov obdelave in dokler bo to potrebno za zaključek naročenih ali dogovorjenih aktivnosti, ter potem v okviru zastaralnih rokov za obveznosti, ki bi lahko izvirale iz obdelave teh osebnih podatkov, še posebej, ko je obdelava osebnih 

podatkov potrebna v okviru sklenitve oziroma izvedbe pogodbe.

 

Podatke, ki so pridobljeni na podlagi privolitve, hranimo do preklica.

 

V primerih, ko je rok hrambe osebnih podatkov zapovedan z zakonom, podatke hranimo v skladu z zakonsko zapovedjo.

 

PONUDBA ARTIKLOV

 

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja, ter ažurira. Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je do 5 delovnih dni od potrditve naročila za dostavne naslove v Sloveniji. Za izdelke, ki trenutno niso na zalogi, predvideni rok dobave prodajalec sporoči uporabniku (kupcu) po elektronski pošti ali po telefonu ob potrditvi naročila.

 

Prodajalec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner prodajalca za dostavo pošiljk je GLS. Prodajalec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil z nižjimi stroški oziroma bolj učinkovito.

 

Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi naslednji način dostave oz. prevzema izdelkov:

 

Po poštnem povzetju

Naročeni izdelki bodo dostavljeni z GLS, ki vam nudi klasično in zanesljivo dostavo. Poštar vam bo paket dostavil na izbrani naslov za dostavo. V primeru, da vas na njem ob poskusu vročitve paketa ne bo, vam bo v nabiralniku pustil obvestilo, s katerim lahko paket skupaj z osebnim dokumentom prevzamete na najbližjem odlagalnem mestu. Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži. 

 

NAČIN PLAČILA

 

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

    • Z nakazilom na račun ponudnika. Plačilo preko transakcijskega naloga (UPN obrazec ali predračun), ki ga opravite preko spletne banke, banke ali pošte. V tem primeru nam mora kupec obvezno po elektronski pošti poslati potrdilo o vplačilu. Plačilo je možno iz katerekoli spletne banke na naš TRR. Po opravljenem plačilu nam mora kupec na elektronski naslov poslati potrdilo o vplačilu, drugače postopka dostave izdelka ne izvedemo. Podjetje se je na ta način zaščitilo, pred morebitnimi zlorabami.
  • Preko spletnega plačilnega sistema PayPal
  • S kreditno kartico

 

CENE

 

Vse cene ne vključujejo DDV in so v evrih, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na izdanih računih. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo. Cena velja enako za vse uporabnike spletne trgovine VUMA TECH, Matej Vučanović s.p. na spletnem mestu www.vumatech.si.

 

Kljub neprestanemu posvečanju pozornosti nadzoru, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje VUMA TECH, Matej Vučanović s.p. kupcu omogočilo odstop od nakupa.

 

PROMOCIJSKA KODA

 

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo objavi ponudnik na način, ki odgovarja namenu marketinške akcije ponudnika. Ponudnik ne zagotavlja, da v času nakupa obstaja aktivna promocijska koda.

 

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se ne seštevata, razen če prodajalec izrecno predvidi seštevanje akcij, kuponov, promocijskih kod in podobno.

 

REKLAMACIJE

 

Reklamacije sprejemamo v kolikor:

  • izdelek ni pravi,
  • izdelki dostavljeni na napačen naslov.

 

PRITOŽBE IN SPORI

 

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova [email protected]

 

Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

    Košarica
    Vaša košarica je praznaNazaj v trgovino