Prosimo, da pred uporabo naših storitev pazljivo preberete splošne pogoje.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne strani VUMATECH.SI, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine, ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
S spletno trgovino VUMATECH.SI (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje VUMA TECH, Matej Vučanović s.p. (v nadaljevanju »ponudnik«), Ulica Vita Kraigherja 5, 2000 Maribor, MŠ: 7151080000 DŠ: 66773709.
Splošni pogoji podjetja VUMA TECH, Matej Vučanović s.p. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2).
Pridržujemo si pravico do kakršnihkoli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika
zavezujoče.
POPRAVILO/SERVIS
Popravilo/servis vaše naprave izvedemo strokovno in kvalitetno.
Prizadevamo si, da se vsi podatki na napravi ohranijo, če pa je neizbežno in moramo napravo ponastaviti na tovarniške nastavitve, za izbris podatkov ne odgovarjamo, zato priporočamo, da naredite varnostno kopijo pomembnih podatkov. Vse dodatke naprave (SIM kartica, SD kartica, ovitki, zaščite, nalepke ter drugi dodatki) je priporočljivo pred oddajo naprave na servis odstraniti, kajti za njih ne odgovarjamo. Okvarjene, zamenjane komponente (npr. ekrane, baterije) podjetje VUMA TECH, Matej Vučanović s.p. na željo stranke vrne ali da na uničenje. V kolikor stranka ne izrazi izrecne želje po vračilu komponente ob oddaji naprave na servis, se podjetje samo odloči, kaj bo storilo z zamenjano komponento.
Pri popravilih, kjer je navedena možnost okvare zaslona, zlasti med menjavo poškodovanega stekla (npr.: 80% uspešnost) podjetje VUMA TECH, Matej Vučanović s.p. ne prevzema odgovornosti ter stroške neuspešnega popravila (npr. poškodba LCD ekrana).
Pri popravilu stika in oksidacije z vodo uspešnost popravila ni zagotovljena.
V primeru, da želite račun na podjetje, je na to potrebno opozoriti pred izdajo računa, saj kasnejših sprememb ne izvajamo. Ko stranka prejme obvestilo o končanem procesu popravila naprave ima 30 dni časa za prevzem. V primeru, da se naprave ne prevzame v 60 dneh od dne obvestila, si pridržujemo pravico napravo obdržati in jo prodati, s prejeto vsoto poravnati dolg stranke za opravljeno storitev ter nastale stroške ali pa napravo uničiti.
Pri pošiljanju po pošti napravo v skladu s smernicami pošte Slovenije dobro zaščitimo in pošljemo stranki. Za poškodbe poštne pošiljke ne odgovarjamo. S predajo naprave podjetju (vključno s pošiljanjem preko pošte) stranka sprejema pogoje poslovanja podjetja, ki so navedena na spletni strani www.vumatech.si. Ob zahtevi stranke se ji lahko predložijo pogoji poslovanja tudi v fizični obliki.
Čas popravila
Čas popravil je le okviren in lahko pride do določenih odstopanj od predvidenega roka zaradi same narave ter kompleksnosti posega. V primeru napake na materialu ali pomankanja zaloge, si pridržujemo pravico podaljšati rok popravila (zaradi nabave materiala) do 30 dni od dneva prejema naprave. Če napravi ni priloženo geslo za odklep, se rok popravila podaljša za 24 ur, od prejema gesla.
Gesla in kode za odklep naprave
S prejetimi gesli in kodami ravnamo skrbno. Podatki ter gesla za servisiranje in popravila so namenjena izključno za servis in testiranje naprave. Če ima stranka zaklenjeno napravo in ne posreduje gesla, smo primorani napravo ponastaviti in s tem povzročiti izbris podatkov na napravi, da lahko opravimo servisna testiranja oziroma stranki ne pripada garancija, če testiranja ni bilo možno izvesti. Na napravah s touch ID/Face ID ali podobno funkcijo (biometrični senzorji) le-ta ob prejemu prvič najverjetneje ne bo deloval in je potreben vnos nadomestne touch ID kode, kar je opisano tudi v splošnih navodilih za uporabo naprave. Če stranka te kode ne ve, ne prevzemamo odgovornosti za nedelovanje naprave.
Garancija
Garancija na naše popravilo/servis je 90 dni od datuma prevzema naprave. Uveljavljate jo lahko le s predložitvijo potrdila o plačilu. Za funkcionalne napake po oddaji naprave, ki niso predmet našega popravila/servisa ne moremo odgovarjati. Če je bila naprava pred popravilom izpostavljena mehanski poškodbi, za njegovo brezhibno delovanje v prihodnosti ne moremo garantirati. Pri menjavi stekel/LCD zaslonov in ostalih popravilih se uporabljajo nadomestna stekla/LCD zasloni in deli, ki niso enakovredni originalnim ter uveljavljen postopek lepljenja oziroma nameščanja le-teh. Pri nadomestnih ekranih določene posebne funkcije (npr. knock knock za posnetek zaslona) po menjavi ne bodo delovale. Z mehansko poškodbo naprave vam tovarniška garancija ne velja, mi pa vam le-te po menjavi ne moremo obnoviti. Zaradi kompleksnosti montaže lahko nastanejo manjše vizualne poškodbe, prav tako 100% enak izgled ni zagotovljen.
Odstopanja, ki lahko nastanejo zaradi posega in za njih ne odgovarjamo so sledeča:
V primerih menjave stekla, LCD zaslona ali tovrstnega posega in servisa naprave, ki je po deklaraciji proizvajalca vodotesna, nadaljnje vodotesnosti ne garantiramo. Za popravila na matični pološči vam garancija ne pripada. Na popravila, izvedena na napravi, ki je bila izpostavljena vlagi, vodi ali ima znake oksidacije, garancije ni.
Garancija ni veljavna:
VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
V VUMA TECH, Matej Vučanović s.p. spoštujemo vašo zasebnost ter varujemo vaše podatke. Poslujemo skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), od objave teh pravil pa tudi z Evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR).
Uporaba osebnih podatkov
Podjetje za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje uporabnikove podatke:
ali jih prostovoljno doda naknadno v svojem profilu.
Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, podjetje ne odgovarja. Podatkov ponudnik ne posreduje tretjim osebam, razen pogodbenim izvajalcem, s katerimi ima ponudnik sklenjeno pogodbo o varovanju osebnih podatkov in ki so pogodbeno zavezani k istim standardom varovanja osebnih podatkov kot ponudnik. Ponudnik osebne podatke zbira z izrecno privolitvijo oz. soglasjem posameznikov. Soglasja hrani skupaj z njihovo vsebino in vsebino obrazca, s katerim so bila dobljena.
Zbirke osebnih podatkov ponudnik hrani na območju Republike Slovenije ter jih ne iznaša v druge države.
Kako pridobivamo podatke
Podatke o vas pridobivamo na več načinov:
Tehnične podatke pridobivamo avtomatično.
Namen uporabe osebnih podatkov
Podatke o registriranih uporabnikih in kupcih ter nakupih zbiramo za:
Vprašanja, ki nam jih posredujete preko kontaktnih obrazcev ali e-naslovov,
objavljenih na spletnem mestu, bomo uporabili izključno za razrešitev težave ali
pripravo odgovora na vprašanje.
Dostop do vaših osebnih podatkov
Poleg nas lahko vaše osebne podatke uporabljajo tudi naši zaupanja vredni partnerji, ki jih potrebujemo pri izvedbi, skladno z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih
podatkov in Evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov:
Facebook in drugim družbenim omrežjem.
Vsi partnerji, ki imajo dostop do osebnih podatkov, so zavezani skrbnemu ravnanju z osebnimi podatki skladno z zakonodajo. Posredujemo jim le podatke, ki so nujni za uspešno izvedbo naročila, prodajnega procesa ali druge aktivnosti.
Vaših podatkov v nobenem primeru ne posredujemo nepooblaščenim tretjim osebam.
Roki hrambe osebnih podatkov
Vaše osebne podatke bomo hranili in obdelovali v obsegu, ki je potreben za uresničevanje namenov obdelave in dokler bo to potrebno za zaključek naročenih ali dogovorjenih aktivnosti, ter potem v okviru zastaralnih rokov za obveznosti, ki bi lahko izvirale iz obdelave teh osebnih podatkov, še posebej, ko je obdelava osebnih
podatkov potrebna v okviru sklenitve oziroma izvedbe pogodbe.
Podatke, ki so pridobljeni na podlagi privolitve, hranimo do preklica.
V primerih, ko je rok hrambe osebnih podatkov zapovedan z zakonom, podatke hranimo v skladu z zakonsko zapovedjo.
PONUDBA ARTIKLOV
Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja, ter ažurira. Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je do 5 delovnih dni od potrditve naročila za dostavne naslove v Sloveniji. Za izdelke, ki trenutno niso na zalogi, predvideni rok dobave prodajalec sporoči uporabniku (kupcu) po elektronski pošti ali po telefonu ob potrditvi naročila.
Prodajalec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner prodajalca za dostavo pošiljk je GLS. Prodajalec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil z nižjimi stroški oziroma bolj učinkovito.
Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi naslednji način dostave oz. prevzema izdelkov:
Po poštnem povzetju
Naročeni izdelki bodo dostavljeni z GLS, ki vam nudi klasično in zanesljivo dostavo. Poštar vam bo paket dostavil na izbrani naslov za dostavo. V primeru, da vas na njem ob poskusu vročitve paketa ne bo, vam bo v nabiralniku pustil obvestilo, s katerim lahko paket skupaj z osebnim dokumentom prevzamete na najbližjem odlagalnem mestu. Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži.
NAČIN PLAČILA
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
CENE
Vse cene ne vključujejo DDV in so v evrih, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na izdanih računih. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo. Cena velja enako za vse uporabnike spletne trgovine VUMA TECH, Matej Vučanović s.p. na spletnem mestu www.vumatech.si.
Kljub neprestanemu posvečanju pozornosti nadzoru, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje VUMA TECH, Matej Vučanović s.p. kupcu omogočilo odstop od nakupa.
PROMOCIJSKA KODA
Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo objavi ponudnik na način, ki odgovarja namenu marketinške akcije ponudnika. Ponudnik ne zagotavlja, da v času nakupa obstaja aktivna promocijska koda.
Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se ne seštevata, razen če prodajalec izrecno predvidi seštevanje akcij, kuponov, promocijskih kod in podobno.
REKLAMACIJE
Reklamacije sprejemamo v kolikor:
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova [email protected].
Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
PROFESIONALNO IN ZANESLJIVO!
PRIJAVA NA E-NOVICE
Ulica Vita Kraigherja 5,
2000 Maribor
pon 11:00 do 19:00
tor - pet 9:00 do 17:00
+386 41 330 601 (servis Maribor)
*po dogovoru tudi izven delovnega časa
Kotnikova ulica 5,
1000 Ljubljana
pon - pet 9:00 do 16:00
041 949 128 (servis Ljubljana)
*po dogovoru tudi izven delovnega časa